torsdag den 14. april 2011

Eksamen bestået og bukser på vej

Ja så blev jeg færdig med psykiatrien. Det er en lettelse faktisk. Det har været enormt lærerigt, men ikke noget jeg kommer til at arbejde med i fremtiden.
Til gengæld kommer jeg til at arbejde på de pirat bukser jeg har haft lovet william i et halvt år. Mit mønster var blevet væk men nu er det endelig dukket frem. Han HAR også spurgt mindst 3 gange om ugen om jeg er gået igang med dem. Stoffet er klippet, men jeg må nok vente med at sy dem til imorgen, da Theo vågner hver gang jeg sætter foden på pedalen -  øv!
Det er samme mønster som bukserne længere nede på siden. Ret ensformigt, men det er nu alligevel sjovt at se de forskellige bukser der kommer ud af samme mønster, og så synes jeg de er ret seje;)
Forhåbentlig for jeg syet/hæklet/strikket noget mere her i påskeferien. Regner stærkt med at solen titter frem så jeg kan sidde ude i solen med det...ja ok nok ikke lige symaskinen...

Nåååååja og så har jeg fået nyt hår:)
Det var noget af en farce haha. Jeg havde bestilt tid ved en elev til farvning...eller lysning er det vel nærmere. Det tog vel godt og ved 2½ time. Så spurgte jeg om hun havde mod på at klippe det (hun har kun været igang ½ år) Det ville hun gerne. Så hun fik klippet en totalt perfekt, og røvkedelig lang page til mig, Det var rigtig fint klippet af så ny en elev, men bare SLET ikke mig. Jeg betalte 250; for farvning og klip og gik så hjem og fattede saksen. Inden jeg gik igang var mit hår til skuldrene og pandehåret var lige så langt som reste...her ses "efter" billedet hahaha:) ps. jeg ELSKER mit nye hår:)

1 kommentar:

  1. rigtig modigt gjort - jeg ville ikke turde klippe i mit eget hår.
    Spændt på at se pirat bukserne

    SvarSlet