søndag den 24. april 2011

færdig hat, fernisering og god påske:)

Så blev hatten endelig færdig. Ville egentlig gerne have haft skyggen lidt længere, baer 2 rækker måske, men den er egentlig meget sød som den er...lige tilpas flippet til mig:)












Ellers har det været en skøn påske! Men altså at kalde det påskeFERIE er nok lige så meget sagt når man har børn på 3½ og knap 2 der er hjemme...pyyyh! Men vejret har jo været fantastisk så vi har været lidt rundt omkring i cirkus, ved stranden, ved morfar, på legeplads, ved mormor etc. Imorgen er så sidste dag inden hverdagen indtager os igen (jeg glæder mig faktisk lidt!).
Fredag er så dagen hvor der er fernisering i Helligaandshuset i KBH med min kunstergruppe VARIABLERNEs udstilling. Efter i lang tid at have boycuttet alt der har med kunst at gøre, har jeg nu alligevel besluttet mig for at tage derover til ferniseringen, det skal nok blive hyggeligt:)
Hvis du er i nærheden så kig forbi;)

2 kommentarer:

  1. fin fin hat - hvad så nu ? Næste projekt på nålen ?

    SvarSlet
  2. tjah, jeg ville jo gerne finde den teletubbie, men jeg kan ikke rigtigt finde et mønster, så må lige tjekke favoritterne på ravelry:)

    SvarSlet